Z důvodu dovolené je Obecní úřad Hřibojedy od 19. 12. 2024 do 3. ledna 2025 uzavřen.
Od pondělí 6. ledna 2025 platí obvyklé úřední hodiny.
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Obec Hřibojedy
Obec vznikla nabytím účinnosti zákona ČNR č. 367/1990 Sb., o obcích, jako právní subjet. Tento zákon byl nahrazen zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů.
Obec je veřejnoprávní korporací, má postavení právnické osoby, v právních vztazích vystupuje svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených platnými právními předpisy.
Obecní úřad tvoří starosta, místostarosta a zaměstnanci OU. Starosta stojí v jeho čele a je nadřízen všem zaměstnancům obecního úřadu.
Starostu v době nepřítomnosti zastupuje místostarosta. Obecní úřad není dělen na odbory.
Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad - zastupitelstvo.
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obecní úřad Hřibojedy
Hřibojedy 60
544 01
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Hřibojedy
Hřibojedy 60
544 01
4.3 Úřední hodiny
v sekci Úřad - Základní informace
4.4 Telefonní čísla
Více kontaktních informací k dispozici v sekci kontakty.
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa podatelny
Obecní úřad Hřibojedy
Hřibojedy 60
544 01
4.7 Adresa e-podatelny
4.8 Datová schránka
Datová schránka: gjjapgg
bankovní účet obce Hřibojedy:
v hotovosti v kanceláři OÚ
00581011
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Hlavní dokumenty obce jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska. Zde jsou dokumenty k dispozici podle jejích typů.
Územní plán obce je k dispozici v sekci v sekci úřad - územní plán obce.
8.2 Rozpočet
Rozpočty obce jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočty
Závěrečné účty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - závěrečný účet
Postup pro získávání informací je k dospozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
Zákon č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím definuje základní podmínky, za nichž jsou informace poskytovány. Na základě tohoto zákona je obec poviná poskytnou informace, které jsou spjaty s jejím působením, a to do lhůty stanovené zákonem.
a) do 15 dnů od podání žádosti poskytne informace nebo rozhodnutí o odmítnutí žádosti ze závažných důvodů lze pak lhůtu prodloužit o 10 dní.
b) do 7 dnů od podání žádosti vyzvat žadatele k doplnění či upřesnení žádosti, pokud žadatel do 30 dnů požadované informace nepředloží bude žádost odmítnuta.
Způsob podání žádostí:
a) ústně na Obecním úřadě v Hřibojedech v úředních hodinách
b) písemně poštou na adresu :
Obecní úřad Hřibojedy
Hřibojedy 60
544 01
c) elektronicky prostřednicvím datové schránky gjjapgg, nebo podepsanou e-mailovou zprávou zaslanou na elektronickou adresu podatelny [email protected].
Postup pro získání informací naleznete v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.
Zákony České republiky:
Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.
Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
11.2 Vydané právní předpisy
Vyhlášky a směrnice obce jsou k dispozici v sekci úřad - obecní vyhlášky a nařízení
Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
K dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná usnesení vydaná dle §16a odst. 7 zákona 106/1999 Sb., nebyla dosud přijata
13.1 Vzory licenčních smluv
13.2 Výhradní licence
Obec v této době nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence.
Výroční zprávy jsou k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
Z důvodu dovolené je Obecní úřad Hřibojedy od 19. 12. 2024 do 3. ledna 2025 uzavřen.
Od pondělí 6. ledna 2025 platí obvyklé úřední hodiny.
Informace o zpracování osobních údajů
Správce údajů:
obec Hřibojedy
Sídlo:
Hřibojedy 60, 544 01
ve dnech 9. - 13. září 2024